اصفهان آهن ۱
آهن ملل
مرکز آهن
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۳۸۵۵۴

دست‌نشان از دقیقه یک به داور اعتراض می‌کرد

دست‌نشان از دقیقه یک به داور اعتراض می‌کرد
سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر گفت: ملوانی‌ها فقط بزن زیرش بازی می‌کردند و دست نشان هم از دقیقه یک به داور اعتراض می‌کرد.
۲۲:۴۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۶
وانانیوز|

رسول خطیبی پس از تساوی بدون گل مقابل ملوان انزلی در نشست خبری اظهار داشت: این بازی یک اشکال داشت اینکه هواداران در ورزشگاه نبودند. بازی سختی با ملوان داشتیم طبق آنالیزی که از ملوان کرده بودیم این تیم را می‌شناختیم یک هفته است که در تیم ایران جوان هستم سعی کردم در این مدت تفکرات تاکتیکی بازیکنان را تغییر دهم.

وی افزود: ملوان در خانه معمولاً بازی مستقیم انجام می‌دهد و بازیکنان ما خیلی خوب بازی کردند در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم اما در نیمه دوم ملوان فشار زیادی آورد حرف‌هایی که به بازیکنان در بین نیمه و تمرینات گفتیم در زمین خوب اجرا کردند. باید از بازیکنانم تشکر کنم. پنج بازیکن اصلی‌مان را به دلیل محرومیت و مصدومیت نداشتیم. نیمکت تیم ما خالی بود اما از آنهایی که بازی کردند و زحمت کشیدند راضی هستم. بازی به بازی تیم ما بهتر می‌شود نواقصی داریم که برطرف می‌کنیم. ایران جوان از این پس بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. بازی مستقیم ملوان هم اجازه نداد که ما بازی خودمان را اجرا کنیم. فوتبال ما تحت تأثیر بازی مستقیم ملوان قرار گرفت.

خطیبی با اشاره به رفقاتش با نادر دست‌نشان سرمربی ملوان گفت: ملوان فقط بزن زیرش و بازی مستقیم انجام می‌دهد و کادر فنی حریف مدام به داور اعتراض می‌کرد اما ما یک اعتراض هم انجام ندادیم. دست‌نشان از دقیقه یک به داور و کمک داور و ناظر بازی اعتراض می‌کرد با این شیوه تمرکز تیم به هم می‌ریزد. اگر سرمربی فقط تمرکزش روی بازی و کارهای تاکتیکی باشد موفق می‌شود اما او مدام به داوران اعتراض می‌کند ملوان بازیکنان بزرگی دارد تیم قدیمی است بازیکنان بزرگی از این تیم به فوتبال ایران معرفی شده‌اند. ملوان باید در سطح لیگ برتر بازی کند اما روند بازی‌های بازیکنان ملوان این را نشان نمی‌دهد نه اینکه فقط شلوغ‌بازی و دعوا کند و به داور اعتراض شود من با این چیزها مخالف هستم. ما امروز از ملوان گل نمی‌خوردیم زیرا راههای نفوذشان را بسته بودیم. با اینکه چهار پنج بازیکن‌مان را نداشتیم به بازیکنانم هم گفتم ملوان نمی‌تواند به ما گل بزند. بازیکنان ما از نظر بدنی در دقایق پایانی کم آوردند و عقب‌نشینی کردند نیمکت هم خالی بود. به ملوان خسته نباشید می‌گوییم ان‌شاءالله ملوان در بازی‌های آینده موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال ایران جوان بوشهر در مورد داوری مسابقه گفت: ما یک گل زدیم که به نظر بازیکنان ما توپ از خط رد شده بود. داور امروز به سود ملوان سوت زد و به ضرر این تیم سوت نزد. موقعیت‌های ۵۰-۵۰ را به سود ملوان می‌گرفت آنقدر شلوغ‌بازی کرده بودند که اینگونه شده بود در مورد گلی که ما زدیم نمی‌توانند نظر کارشناسی بدهند همین‌طور که گلی که ملوان زد و افساید اعلام شد هم نمی‌توانم نظر بدهم. بهتر است کارشنسان در این مورد نظر بدهند تا به داوران احترام بگذارند بدون استرس بتواند قضاوت کنند اشتباهات داوری در همه جای دنیا هست.

خطیبی در مورد شرایط داوری‌ها در لیگ یک عنوان کرد: اکثر تیم‌ها از داوری هم ضرر می‌بینند و هم سود؛ من می‌گویم نادر دست‌نشان استادم است اما باید به داوران احترام گذاشت. داوران تحت تأثیر اعتراض‌های دست‌نشان قرار می‌گیرند او از دقیقه یک اعتراض می‌کند. احساس می‌کنم این اعتراض‌ها روی داور تأثیر می‌گذارد. یک روز دست‌نشان به داوران اعتراض نکند ببیند سود می‌برد یا نه. ملوان تیم دوست داشتنی است خاطرات خوبی از این تیم دارم. بهمن صالح‌نیا استاد ما است. سیروس قایقران کاپیتان تیم ملی بوده من به ملوان احترام می‌گذارم ان‌شاءالله ملوان به لیگ برتر بیاید.

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
مرکز آهن
رپرتاژ تریبون
تبلیغات
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین